Hoeveel vrije schijfruimte heb ik?

Naarmate je bedrijf / website groeit, zal ook de schijfruimte op je hostingpakket steeds voller raken. Dit kan zijn doordat je foto's toegevoegd hebt aan je website of dat er steeds meer e-mail in je mailbox binnen komt. Het kan zijn dat je de limit van je hostingpakket bereikt. In dat geval ontvang je van ons een e-mail. Wij zullen je hostingpakket nooit direct afsluiten, je kunt nog gewoon e-mail ontvangen maar wij raden wel aan om zo snel mogelijk actie te ondernemen. 
Lees verder:  wat moet ik doen als mijn hostingpakket vol zit?

Het is verstandig om regelmatig te controleren hoeveel schijfruimte je nog beschikbaar hebt. Wij proberen het voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken, er zijn meerdere manieren om het verbruik van je hostingpakket te bekijken.

Hostingpakket verbruik inzien op het WordPress dashboard

Bij vrijwel alle WordPress websites die wij ontwikkeld hebben kun je eenvoudig vanaf het WordPress dashboard het verbruik van het hostingpakket terugvinden, zie het onderstaande voorbeeld. 

Statistieken bekijken in DirectAdmin (basis hosting)

Klanten die hun eigen website beheren en daarbij toegang hebben tot DirectAdmin kunnen ook daar de statistieken inzien.  Inloggen DirectAdmin. Zodra je bent ingelogd tref je de gegevens in de rechter kolom aan.

Kom je er niet uit? Stuur een bericht naar Webworx Stuur een bericht naar Webworx